Bikes

Onze freestyle BMX bikes kenmerken zich door hun robuuste en stevige ontwerp voor ieder obstakel.

Skateboards

Spoked heeft voor ieder skateniveau de juiste boards en onderdelen van de dikste merken.

Longboards

Check onze longboards om urenlang te cruisen. Beschikbaar in de meest uitlopende designs

Stuntsteps

Onze duurzame pro-stuntsteps zijn ontwikkelt om de dikste stunts makkelijk aan te kunnen.

Onderdelen

Spoked heeft honderden BMX onderdelen in het assortiment. Check hier de informatie betreft het bestellen.

Bescherming

Val- en hoofdbescherming is van essentie tijdens het skaten. Koop hier vooraanstaande merken.

Verhuur

Supverhuur

Spoked zit aan de Oude Ijssel in Doetinchem, vanuit ons steek je de straat over om heerlijk te suppen!

Reparatie

Fietsreparatie

Voor reparatie aan je BMX, mountainbike, (elektrische) fiets of racefiets zit je goed bij bij Spoked!

Evenementen

Spoked op je event

Spoked op je event? Wij bieden diverse mogelijkheden om je event allure te geven. Ons team denkt graag mee!

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Toepasselijkheid algemene voorwaarden

De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen via onze webwinkel.

Contractuele partner, sluiting van het contract

De koopovereenkomst is gesloten met The Spoked Society. De presentatie van de producten in de webwinkel is geen wettelijk bindend aanbod, maar een niet-bindende online catalogus. Door het klikken op de bestelknop, plaatst u een bindende bestelling voor de producten in het winkelmandje. De ontvangst van uw bestelling wordt direct na het plaatsen van de bestelling bevestigd, maar betekent nog geen aanvaarding van het contract. Wij kunnen uw bestelling accepteren door een orderbevestiging te versturen in een aparte e-mail, of door de goederen binnen 2-5 dagen te leveren.

Prijzen en verzending

De prijzen op de website worden getoond in Euro’s en zijn inclusief belasting. Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen. Momenteel worden alle bestellingen verwerkt en verzonden vanuit een magazijn in Europa. Bestellingen worden behandeld door The Spoked Society.

Verzendkosten

Naast de weergegeven prijzen van de producten, worden er ook verzendkosten in rekening gebracht. U kunt meer lezen over de verzendkosten tijdens het bestellen.

Herroepingsrecht

The Spoked Society biedt u de mogelijkheid om uw bestelling tot 365 dagen na ontvangst te retourneren. De producten dienen te worden geretourneerd in dezelfde staat en hoeveelheid als hoe u deze heeft ontvangen.

Producten kunnen op de volgende manieren worden geretourneerd:

  • Retournering via een zelfgekozen bezorgdienst.

U betaalt als klant de kosten voor de retournering. The Spoked Society is niet aansprakelijk voor eventuele bijkomende kosten.

N.B: The Spoked Society kan geen compensatie bieden voor eventuele bijkomende kosten, wanneer u gebruik maakt van een zelfgekozen bezorgdienst. Wanneer u producten op eigen initiatief retourneert, zorg dan dat u uw ordernummer vermeldt. Als u uw retournering niet online registreert, dient u ons per mail op de hoogte te stellen.

HET HERROEPINGSRECHT IS NIET VAN TOEPASSING OP DE VOLGENDE PRODUCTEN

  1. Diensten en goederen die naar de specifieke wensen van de klant zijn gemaakt of aangepast, waarvan het productie- of aanpassingsproces reeds in gang is gezet. Dit geldt alleen wanneer u eerder toestemming heeft gegeven aan The Spoked Society om dit proces in gang te zetten, voordat het herroepingsrecht vervalt.

Terugbetaling van het factuurbedrag

Als u spijt heeft van uw aankoop, en het volledige aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dient u de volledige bestelling te retourneren in dezelfde staat waarin u de bestelling heeft ontvangen, inclusief de originele productverpakking. Zodra we uw retourzending ontvangen, zullen we de producten inspecteren om de staat waarin de producten zich bevinden te evalueren. Het bijbehorende bedrag wordt dan vergoed naar dezelfde betaalmethode waarmee de oorspronkelijke bestelling is betaald. Heeft u de bestelling bijvoorbeld met creditcard betaald, dan zal het aankoopbedrag terug worden gestort op de creditcard die is gebruikt voor de oorspronkelijke bestelling, tenzij anders besproken.

Wij behouden ons het recht voor om te wachten met het terugstorten van het aankoopbedrag totdat we de producten retour hebben ontvangen en kunnen inspecteren.

STAAT VAN GERETOURNEERDE GOEDEREN, WANNEER U GEBRUIK MAAKT VAN HERROEPINGSRECHT

U bent aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product , wanneer het product op enig andere wijze is gebruikt dan noodzakelijk om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Als het product (buitenshuis) is uitgeprobeerd, zien wij dit als ingebruikname. Dit betekent dat wanneer u het product terugstuurt, het aankoopbedrag gedeeltelijk of niet kan worden vergoed, afhankelijk van de handelswaarde van het product.

Indien u zich wilt beroepen op uw herroepingsrecht, dient uw retournering verzonden te worden naar:

The Spoked Society
C.Missetstraat 5B,
7005 AA Doetinchem

Bestellen

  • U wordt per e-mail op de hoogte gesteld wanneer er sprake is van een drukfout, prijsfout of probleem met bevoorrading.
  • Betaalt u met creditcard of PayPal, dan wordt het aankoopbedrag overgeschreven wanneer de bestelling is verzonden. Voor overige betaalmethoden, zie hieronder.

Betaling

U kunt op onze website betalen met de volgende betalingsmethoden:

CREDITCARD

Het aankoopbedrag wordt afgeschreven van uw creditcard op het moment dat wij de bestelling versturen

IDEAL

Als u kiest om met iDEAL te betalen, betaalt u direct online met uw vertrouwde bank. Volg bij het afrekenen de aanwijzingen op het scherm. Wij ontvangen de betaling onmiddelijk, wat betekent dat we direct kunnen beginnen met het verpakken en verzenden van uw bestelling.

Bankoverschrijving

De bestelling wordt verzonden zodra wij het volledige bedrag op onze bankrekening hebben ontvangen. Wanneer wij de betaling niet binnen 10 dagen hebben ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Privacybeleid

Wij verzamelen persoonlijke data tijdens het proces van aankoop middels onze website. Door gebruik te maken van onze website, aanvaardt u ons privacybeleid, inclusief ons gebruik van cookies.

Behandeling van Claims

Het klachtrecht betekent dat u, de klant, een klacht kunt indienen betreffende tekortkomingen aan het product, die aanwezig waren op het moment van ontvangst. Het is echter een vereiste dat deze tekortkomingen niet zijn veroorzaakt door incorrect gebruik uwerzijds van de aankoop, of door ander oneigenlijk gebruik. Dit betekent dat het klachtrecht vervalt wanneer het product tekenen vertoont van verkeerd gebruik, gebrekkig of verkeerd onderhoud, of wanneer er veranderingen zijn aangebracht aan de constructie van het product. Als de claim is goedgekeurd wordt het product gerepareerd of vervangen, of krijgt u een korting op of vergoeding van het aankoopbedrag, afhankelijk van het specifieke geval en de beoordeling door The Spoked Society.

U bent verplicht om enig defect zo spoedig mogelijk te melden, indien u een claim in wilt dienen. Ontvangt u een defect product, neem dan eerst contact op met The Spoked Society en gebruik het product niet! Gebruik het product niet wanneer het defect is ontstaan of opgemerkt na de bezorging of het eerste gebruik. Nadat u het defect hebt gemeld bij The Spoked Society, ontvangt u van The Spoked Society nadere instructies. De retourkosten voor een claim worden gedekt door The Spoked Society, maar alleen in overleg met The Spoked Society

Wanneer het defect binnen 6 maanden optreedt, gaan we er vanuit dat het product defect was bij ontvangst. In dit geval, zal The Spoked Society tot 3 maal proberen het defect te herstellen. Mochten deze reparaties niet succesvol zijn, dan zal het product worden vervangen, of het aankoopbedrag worden vergoed. Slijtage en verkeerd gebruik worden niet beschouwd als geldige claim. Is het product tussen de 6 en 24 maanden oud, dan dient u aan The Spoked Society te bewijzen dat het defect niet is ontstaan door verkeerd gebruik of gebrekkig onderhoud.

Om een claim te kunnen behandelen, is het voor ons noodzakelijk om de staat van het product te inspecteren. Een claim kunt u indienen op een van de volgende manieren:

  • In de meeste gevallen kunnen we een claim behandelen zonder dat u het product direct terug hoeft te sturen. De snelste manier om een probleem te laten bekijken, is door ons een e-mail te sturen waarin u het probleem omschrijft, en daarbij enkele duidelijke foto’s van het probleem toevoegt.
  • Stuur het product op met een gedetailleerde beschrijving van het probleem, inclusief de oorzaak van de beschadiging.

Wanneer u producten terugstuurt, vragen we u ons per e-mail te informeren.

Let op dat het product uw verantwoordelijkheid is vanaf het moment dat dit is bezorgd, totdat het bij ons terug is. Zorg daarom dat het product goed is verpakt tijdens transport. In het geval van een retourzending met een zelfgekozen bezorgdienst, dient u zowel het tracking nummer als het bonnetje goed te bewaren, zodat u dit bij de bezorgdienst kunt melden in geval van verlies van het pakketje.

Garantie

The Spoked Society biedt geen garantie. Claims ten gevolge van de garantie van de fabrikant kunnen alleen worden ingediend tegen de fabrikant, die de garantie biedt.

Overige

Alle aankopen op onze site worden gedaan in het Nederlands. Informatie over eerdere bestellingen kunt u terugvinden door in te loggen op uw account. Uw winkelmandje wordt bewaard als u zich aanmeldt op onze site, en zal per e-mail worden verzonden wanneer een aankoop wordt afgebroken.

Beperking van Aansprakelijkheid

De inhoud van de website, inclusief -maar niet beperkt tot- artikelen, gidsen, video’s, foto’s, of enig ander type informatie of inhoud, is algemeen, en moet niet worden beschouwd als bindend advies. Factoren als onder anderen niveau van de gebruiker, persoonlijke voorkeur, weersomstandigheden, hebben invloed op het kiezen van het juiste materiaal. U zou altijd persoonlijk contact op moeten nemen met een gekwalificeerd deskundige, om uw persoonlijke behoeften en niveau beter te begrijpen, en bewust te zijn van de algemene limieten van de producten. Informatie en advies op onze website kan niet worden gezien als persoonlijk advies door een gekwalificeerd deskundige.

  • Leveringsdatum: Weergegeven verzend- en leveringstijden zijn enkel een verwachting. De daadwerkelijke levertijd kan verschillen door onvoorziene omstandigheden bij de vervoerder. The Spoked Society is niet aansprakelijk voor enige vertraging in de bezorging.
  • Prijzen: De prijzen op de website worden weergegeven in Euro’s, inclusief belastingen, en exclusief eventuele verzend- en servicekosten, die worden berekend bij het bestellen. In het geval van een foutief weergegeven prijs, zij het op de website, in een orderbevestiging, of tijdens het verwerken van een bestelling – behouden wij ons het recht voor om een dergelijke fout te corrigeren, en indien nodig uw bestelling aan te passen, inclusief het rekenen van de correcte prijs, of het annuleren van de bestelling en het terugstorten van het aankoopbedrag.
  • Beschikbaarheid: Alle producten zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid. Wij behouden ons het recht voor om een bestelling geheel of gedeeltelijk te wijzigen of annuleren. The Spoked Society biedt geen garantie op de beschikbaarheid van producten, daar fouten gemaakt kunnen worden in het magazijn tijdens het verwerken van bestellingen.Als een besteld product niet beschikbaar is wegens een fout in de voorraad, zal The Spoked Society contact opnemen met de klant en proberen een gepast alternatief voor te stellen, of het aankoopbedrag te vergoeden.
  • Nauwkeurigheid van inhoud: Wij doen ons uiterste best om alle informatie op onze website compleet, correct en up to date te houden. Desondanks kan het -ondanks grote inspanning- voorkomen dat niet alle informatie compleet of correct is. Alle specificaties, productbeschrijvingen, en artikelen kunnen op ieder moment worden aangepast.
  • Nauwkeurigheid van productfoto’s: De meeste van onze productfoto’s worden gemaakt in onze eigen fotostudio, waar we ervoor zorgen dat de weergegeven kleuren de werkelijkheid zo goed mogelijk weergeven. De kleuren die u ziet zijn echter afhankelijk van het apparaat dat u gebruikt om onze website te bezoeken. Wij kunnen niet garanderen dat uw computer de kleuren correct weergeeft, wegens de kleurcalibratie vanuit de fabrikant.

Bestellingen worden verstuurd naar het adres zoals opgegeven door de klant, zolang het leveringsadres geldig is, en overeenkomstig met de beperkingen zoals weergegeven op de website. De klant is verantwoordelijk voor het indienen van claims bij de betreffende bezorgdienst, wanneer het pakket enige tekenen van schade toont.

U erkent en aanvaardt volledige verantwoordelijkheid voor de risico’s en eventuele blessures die voor kunnen komen bij het uitoefenen van buitenactiviteiten, of het gebruik van de producten op onze site. The Spoked Society aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel, overlijden, of schade aan persoonlijke eigendommen als gevolg van enige dienst of product aangeboden op onze website. U dient altijd alle plaatselijke en landelijke wetten te volgen tijdens het gebruik van enig product, en het is uw verantwoordelijkheid om van deze wetten bewust te zijn.

 

The Spoked Society wordt beheerd door

The Spoked Society
C.Missetstraat 5B

7005 AA Doetinchem
Telefoon: 0314 – 70 05 31
Email: info@spoked.nl
KVK: 69932468
BTW: NL163052785B01